Shania Twain

Nah! – Shania Twain

I thought I might begin by fillin’ you in–
in case you didn’t already know
I’ll never forget how you got up and left
In fact it was downright pretty low
There ain’t no way I wanna,
you know I ain’t gonna
Take you back, so don’t even try
You can beg, you can plead–
you can sweat, you can bleed
Too bad I could care if you cry

That’s it! (That’s all!) We had fun!
(We had a ball!)
It was good while it lasted–
but now I’m past it
(It was sure!) It was sweet!
Sure you swept me off my feet
I miss you now and then,
but would I do it all again–Nah–

Chorus:
You won’t find me
Naked and cold justa sittin’
on the doctor’s table
Witin’ to be told justa why
I’m no longer able
To feel my heart beatin’–
give me a good reason why!
I kinda went numb just around
about the time you told me
You were movin’ on, and you
said that you were gonna phone me
It’s been so long, and there
ain’t nothin’ wrong with the line

It’s too late to regret it,
but you’re the one who said it
We’re better off being apart
I hate to be a downer,
but don’t bother comin’ ’round here
‘Cause I won’t have a change of heart

That’s it! (That’s all!) We had fun!
(We had a ball!)
It was good while it lasted–
but now I’m past it
(It was sure!) It was sweet!
Sure you swept me off my feet
I miss you now and then,
but would I do it again–Nah–

Repeat Chorus

Nah…

Well, I hope you learned a lesson,
’cause you’ll never be messin’
With my head again the way that you did
It was never gonna work; you were
too much of a jerk
I’m finally fed up with it

That’s it! (That’s all!) We had fun!
(We had a ball!)
It was good while it lasted–
but now I’m past it
(It was sure!) It was sweet!
Sure you swept me off my feet
I miss you now and then,
but would I do it all again–Nah–

Repeat Chorus

Nah…

By admin on September 21, 2013 | N Song Lyrics | 7 comments
Tags:

Ka-Ching – Shania Twain

We live in a greedy little world–
that teaches every little boy and girl
To earn as much as they can possibly–
then turn around and
Spend it foolishly
We’ve created us a credit card mess
We spend the money we don’t possess
Our religion is to go and blow it all
So it’s shoppin’ every Sunday at the mall

All we ever want is more
A lot more than we had before
So take me to the nearest store

Chorus:
Can you hear it ring
It makes you wanna sing
It’s such a beautiful thing–Ka-ching!
Lots of diamond rings
The happiness it brings
You’ll live like a king
With lots of money and things

When you’re broke go and get a loan
Take out another mortgage on your home
Consolidate so you can afford
To go and spend some more when
you get bored

All we ever want is more
A lot more than we had before
So take me to the nearest store

Repeat Chorus

Let’s swing
Dig deeper in your pocket
Oh, yeah, ha
Come on I know you’ve got it
Dig deeper in your wallet
Oh

All we ever want is more
A lot more than we had before
So take me to the nearest store

Repeat Chorus

Can you hear it ring
It makes you wanna sing
You’ll live like a king
With lots of money and things
Ka-ching!

By admin on September 16, 2013 | K Song Lyrics | 49 comments
Tags:

I Ain’t Gonna Eat Out My Heart Anymore – Shania Twain

I admit you got the biggest brown eyes and you know how to part your lips to tantalize
Sure babe you know you can get any girl you want, go ahead, do it, and don’t say you don’t, you know you do

[Chorus]
Well baby, I ain’t gonna eat out my heart anymore
Ain’t gonna eat out my heart anymore
Ain’t gonna eat out my heart anymore

Just ’cause I ain’t sayin’ it you should be ashamed what I’ve been seein’ babe
You better watch you step or you can bet you’re gonna loose the best thing you ever had

Chorus

[Bridge]
I love you, I love you
I do babe
But you ain’t gonna cheat on me
I need you, I need you
I do babe
Choose, is it her or me

Chorus

Solo

Bridge

Chorus

By admin on September 7, 2013 | I Song Lyrics | 3 comments
Tags:

I Ain’t Goin’ Down – Shania Twain

I’m gonna hold on–
’cause what I believe in is so strong
No matter how long, no one
Can tell me I’m wrong–I ain’t goin’ down

I had a baby at fifteen–
daddy never did forgive me
I never heard from the guy again
I had to drop outta high school–
everybody treated me so cruel
But I didn’t give in and giver her away

Repeat Chorus

Her smile got me through the day–
and every night I’d pray
I could give her enough
At night I’d lie awake and cry–
hopin’ we’d get by
‘Cause you can’t live on love

I worked night and day to keep us goin’
Through the sweat and tears
without her knowin’
It was worth it just to watch her grow
Oh, oh, at least I was able to hold her
Whenever she needed my shoulder
I’m so glad I never let her go

Repeat Chorus

Her smile got me through the years–
dried away the tears
And filled me with hope
At night I’d lie awake and cry–
prayed we would get by
And for the courage to cope
Oh, oh, oh

Instrumental solo

Her smile got me through the day–
and every night I’d pray
I could give her enough

Repeat Chorus (2x)

No on can tell me I’m wrong
I ain’t goin’ down

By admin on | I Song Lyrics | 7 comments
Tags:

Half Breed – Shania Twain

My father married a Cherokee
My mother’s people were ashamed of me
The Indian’s said that I was white by law
The white man always called me Indian Squaw

Half breed
Is all I ever heard
Half breed
Let me hate the word
Half breed
She’s no good they warned
Both sides were against me since the day I was born

We never settled went from town to town
When you’re not welcome you don’t hang around
The other children always laughed at me
Give her a feather she’s a Cherokee

Half breed
Is all I ever heard
Half breed
Let me hate the word
Half breed
She’s no good they warned
Both sides were against me since the day I was born

We weren’t accepted and I felt the shame
Fifteen I left and tell me whose to blame
My life since then has been from man to man
But I can’t run away from what I am

Half breed
Is all I ever heard
Half breed
Let me hate the word
Half breed
She’s no good they warned
Both sides were against me since the day I was born

Half breed
Is all I ever heard
Half breed
Let me hate the word
Half breed
She’s no good they warned
Both sides were against me since the day I was born

By admin on | H Song Lyrics | 2 comments
Tags:

C’est La Vie – Shania Twain

It must be Monday! What a dumb day!
Can’t drag my butt outta bed
Somebody stop me–I need another coffee
Like a hole in my head

When everyday begins this way
Gets you down and can drive you mad
The daily grind can freak your mind
But life isn’t all that bad

Chorus:
Don’t let it get to you
C’est la vie! That’s life,
and that’s how it’s gonna be
C’est la vie! Hold tight,
it comes right eventually. Oh–ho–

If only I could sleep in–
and wake up on the weekend
Oh, what a dream that would be, yeah
But fat chance for that one–
it ain’t gonna happen
Better get back to reality

I could be a slob or keep my job
That is the choice we have
The daily grind can freak your mind
But life isn’t all that bad

Repeat Chorus

Everybody’s got to do it!
Everybody’s got to earn their way
Uh, come on now
You gotta work your own way through it
Everybody’s got their dues to pay
Yeah

The daily grind can freak your mind
But life isn’t all that bad

Repeat Chorus

Yeah, yeah
C’est la vie! That’s life, and that’s
how it’s gonna be
Uh, come on now
C’est la vie! Hold tight,
it comes right eventually. Oh–ho–

C’est la vie

By admin on March 19, 2012 | C Song Lyrics | 50 comments
Tags: